قوانین گارانتی

menuordersearch
alarmmarket.ir
(1)
(0)
قوانین گارانتی

شرایط گارانتی رسترسرویس

قوانین و مقررات، مدت زمان، شرایط ارسال و مرجوعی

شرایط ارسال

  • تمامی ایرادات دستگاه و دوربین میبایستی به طور کامل روی برگه ذکر شود و همراه آن ارسال شود.
  • نام کاربری و پسورد دستگاه ها و دوربین ها می‌بایستی نوشته شود و همراه کالا ارسال گردد،در غیر این صورت شرکت هزینه ایی مجزا برای بازیابی رمز عبور درنظر میگیرد.
  • اقلام ارسالی میباید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشند.
  • دوربین ها و دستگاه ها میبایستی بطور کامل بهمراه پایه و درب ارسال شوند.
  • شرکت نظارت گستر ایمن هیچ گونه مسئولیتی در برابر آسیب‌‌‌‌های ناشی از بسته بندی نامناسب در هنگام حمل و نقل ندارد لذا خواهشمندیم اقلام ارسالی حتما داخل نایلون محافظ و ضربه گیر حباب دار بسته بندی شود.
  • هزینه‌‌‌‌های مربوط به ارسال و دریافت کالای تعمیری به عهده ی مشتری است.

شرایط تعمیرات

  • مدت زمان ارائه خدمات واحد گارانتی شرکت نظارت گستر ایمن 10 روز کاری است.(روز‌‌‌‌های کاری شنبه تا چهارشنبه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 8:30الی 16:30 است.)
  • شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود در هارد دستگاه ها و SD CARD‌‌‌‌های دوربین ها ندارد لذا خواهشمندیم کالا بدون هارد و SD CARD ارسال شوند.
  • در واحد گارانتی تنها هزینه‌‌‌‌های بیشتر از مبلغ دو میلیون ریال به مشتری اعلام میشود.
  • مشتریان گرامی جهت پیگیری کالای تعمیری فقط از طریق سامانه آنلاین رستر سرویس اقدام نمایید.پاسخگویی تلفنی صرفا جهت تسویه حساب و ارسال کالا است.
  • برند‌‌‌‌های داهوا، رستر،هایواچ و سایوتک شامل 2سال گارانتی و برند‌‌‌‌های ویمکس و فیلر دارای 1سال گارانتی میباشند.
  • در صورت عدم ذکر ایراد کالا توسط مشتری و یا عدم مشاهده ی ایراد ذکر شده ،در صورت اتمام گارانتی هزینه تست کامل اخذ میگردد.

مواردی که شامل گارانتی ناست

  • مخدوش شدن یا حذف لیبل و یا شماره سریال درج شده برروی کالا و یا کارتن، برچسب باشگاه مشتریان و برچسب گارانتی رسترسرویس کالا
  • لوازم جانبی از قبیل کابل، آداپتور و موس
  • خسارات ناشی از نوسانات برق و استفاده از آداپتور ها و کابل‌‌‌‌های نامناسب و آداپتور‌‌‌‌های مرکزی
  • هرگونه خسارات ناشی از صدمات فیزیکی ,شکستگی،نفوذ مایعات،چسب کاری و حوادث طبیعی
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری توسط افراد غیر مجاز.
  • عدم وجود و یا مخدوش شدن لیبل روی کالا.
  • آسیب‌‌‌‌های ناشی از نصب‌‌‌‌های غیر اصولی و عدم رعایت صحیح شرایط نگه داری.
  • هرگونه تغییر فیزیکی در ظاهر کالا که باعث آسیب دیدن آن شود مانند قطع کردن کابل‌‌‌‌های تصویر و یا برق دوربین ها و…

شرایط مرجوعی

  • مشتریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مشکل از قبیل مشکلات نرم افزاری ،سخت افزاری ،ظاهری و… باید حداکثر تا 1ماه نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایند.
  • شماره سریال کالای مرجوعی میبایستی با شماره ی درج شده برروی کارتن مطابقت داشته باشد لذا کالا میبایستی حتما با کارتن خودش و همراه با متعلقات ارجاع داده شود.
  • کالای مرجوعی میباید عاری از هرگونه خط و خش ،جای پیچ هارد و پایه،آسیب دیدگی و شکستگی باشد.
  • در صورت مخدوش شدن یا حذف لیبل و یا شماره سریال درج شده برروی کالا و یا کارتن، برچسب باشگاه مشتریان و برچسب گارانتی رسترسرویس کالا قابل مرجوع ناست.
  • چنانچه کارتن کالا دچار آسیب فیزیکی شود قابل مرجوع ناست.
  • عودت کالا تنها پس از تایید کارشناسان فنی و گارانتی امکان پذیر است.

دارای نماد اعتماد الکترونیک
تلفن تماس:
02166682744 - 02155785118 - 09122186782
آدرس دفتر شعبه 1 :
تهران خیابان جمهوری پاساژ علائدین 2
آدرس دفتر شعبه 2 :
تهران فلاح خیابان ابوذر خیابان ورزدار
آدرس گارانتی رسترسرویس:
تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی غربی، پلاک 108، طبقه دوم