شرایط ارسال
- تمامی ایرادات دستگاه و دوربین میبایستی به طور کامل روی برگه ذکر شود و همراه آن ارسال شود.
- نام کاربری و پسورد دستگاه ها و دوربین ها میبایستی نوشته شود و همراه کالا ارسال گردد،در غیر این صورت شرکت هزینه ایی مجزا برای بازیابی رمز عبور درنظر میگیرد.
- اقلام ارسالی میباید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشند.
- دوربین ها و دستگاه ها میبایستی بطور کامل بهمراه پایه و درب ارسال شوند.
- شرکت نظارت گستر ایمن هیچ گونه مسئولیتی در برابر آسیب های ناشی از بسته بندی نامناسب در هنگام حمل و نقل ندارد لذا خواهشمندیم اقلام ارسالی حتما داخل نایلون محافظ و ضربه گیر حباب دار بسته بندی شود.
- هزینه های مربوط به ارسال و دریافت کالای تعمیری به عهده ی مشتری است.
شرایط تعمیرات
- مدت زمان ارائه خدمات واحد گارانتی شرکت نظارت گستر ایمن 10 روز کاری است.(روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 8:30الی 16:30 است.)
- شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود در هارد دستگاه ها و SD CARD های دوربین ها ندارد لذا خواهشمندیم کالا بدون هارد و SD CARD ارسال شوند.
- در واحد گارانتی تنها هزینه های بیشتر از مبلغ دو میلیون ریال به مشتری اعلام میشود.
- مشتریان گرامی جهت پیگیری کالای تعمیری فقط از طریق سامانه آنلاین رستر سرویس اقدام نمایید.پاسخگویی تلفنی صرفا جهت تسویه حساب و ارسال کالا است.
- برند های داهوا، رستر،هایواچ و سایوتک شامل 2سال گارانتی و برندهای ویمکس و فیلر دارای 1سال گارانتی میباشند.
- در صورت عدم ذکر ایراد کالا توسط مشتری و یا عدم مشاهده ی ایراد ذکر شده ،در صورت اتمام گارانتی هزینه تست کامل اخذ میگردد.
مواردی که شامل گارانتی ناست
- مخدوش شدن یا حذف لیبل و یا شماره سریال درج شده برروی کالا و یا کارتن، برچسب باشگاه مشتریان و برچسب گارانتی رسترسرویس کالا
- لوازم جانبی از قبیل کابل، آداپتور و موس
- خسارات ناشی از نوسانات برق و استفاده از آداپتور ها و کابل های نامناسب و آداپتور های مرکزی
- هرگونه خسارات ناشی از صدمات فیزیکی ,شکستگی،نفوذ مایعات،چسب کاری و حوادث طبیعی
- تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری توسط افراد غیر مجاز.
- عدم وجود و یا مخدوش شدن لیبل روی کالا.
- آسیب های ناشی از نصب های غیر اصولی و عدم رعایت صحیح شرایط نگه داری.
- هرگونه تغییر فیزیکی در ظاهر کالا که باعث آسیب دیدن آن شود مانند قطع کردن کابل های تصویر و یا برق دوربین ها و…
شرایط مرجوعی
- مشتریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مشکل از قبیل مشکلات نرم افزاری ،سخت افزاری ،ظاهری و… باید حداکثر تا 1ماه نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایند.
- شماره سریال کالای مرجوعی میبایستی با شماره ی درج شده برروی کارتن مطابقت داشته باشد لذا کالا میبایستی حتما با کارتن خودش و همراه با متعلقات ارجاع داده شود.
- کالای مرجوعی میباید عاری از هرگونه خط و خش ،جای پیچ هارد و پایه،آسیب دیدگی و شکستگی باشد.
- در صورت مخدوش شدن یا حذف لیبل و یا شماره سریال درج شده برروی کالا و یا کارتن، برچسب باشگاه مشتریان و برچسب گارانتی رسترسرویس کالا قابل مرجوع ناست.
- چنانچه کارتن کالا دچار آسیب فیزیکی شود قابل مرجوع ناست.
- عودت کالا تنها پس از تایید کارشناسان فنی و گارانتی امکان پذیر است.